Пошук по сайту

Iнформатика  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. План виконання завдання. Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди І виконавці. Система команд виконавця

Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. План виконання завдання. Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди І виконавці. Система команд виконавця





Урок з інформатики 6 клас

Автор: вчитель інформатики Березоворудської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Пирятинської райдержадмінстрації Полтавської області Смешнова Альона Володимирівна

Урок №1 Дата:

Тема: Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. План виконання завдання. Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.

Мета:

  • навчальна: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій; сформувати поняття план, інструкція, команда, виконавець;

  • розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп’ютерної техніки, свідоме ставлення до вибору майбутньої професії.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Вправа для психологічного настрою «Сонечко»

  • Чарівність починається з маленького. Поділимося часточкою свого тепла з другом. Відчуйте, як вас наповнює тепло, доброта, радість. Потріть долоньки одна об одну кілька секунд – щоб відчути тепло. «Зліпіть» уявну кульку-сонечко з вашого тепла та «киньте» її товаришу. І ви побачите, як зміниться вираз його обличчя!

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Вступна бесіда

— Робота з комп’ютером досить цікава, і ви це вже знаєте. Також ви знаєте, що комп’ютер — це необхідний інструмент працівників багатьох професій.

Гра «снігова куля»

Учитель пропонує учням по черзі називати професії, які потребують обов’язкового володіння комп’ютером, повторюючи всі професії, названі попередніми учнями. (Наприклад, перший учень називає професію секретаря, другий — професію секретаря, діловода, третій — секретар, діловод, бібліотекар тощо.)

(Для довідок: професії секретаря, діловода, бібліотекаря, програміста, видавця, модельєра, лікаря, продавця, дизайнера, учителя, композитора, журналіста, продавця, фармацевта, касира та ін.

Відповіді учнів фіксуються на дошці (на плакаті).)

Гра «ланцюжок»

Учитель пропонує учням по черзі називати тип комп’ютерів.

(Для довідок: стаціонарний комп’ютер, кишеньковий, портативний, планшет, комп’ютер із сенсорним екраном, ноутбук, нетбук.)

Гра «встанови відповідність»

Установіть відповідність, який тип комп’ютера доцільно обрати для кожної з названих професій?

Підсумок. Як ви вже знаєте, у наш час майже кожна професія потребує володіння комп’ютером. Ким би ви не стали в майбутньому, знання, набуті на уроках інформатики, вам знадобляться.

— Минулого року ми з вами розпочали вивчати новий для вас шкільний предмет — інформатику.

ІІІ. Повідомлення теми, цілей, Завдань уроку

  • Відкрийте підручник і скажіть, яка тема нашого уроку?

  • Як ви вважаєте, про що ми дізнаємося?

  • А тепер давайте перевіримо, чи мали ви рацію?

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу Робота з підручником: § 1.

Інтерактивна вправа «Я сам навчаюся і інших навчаю»

  • Перед вами на столі папірці із завданнями для кожного із вас. На них написати ключові запитання нашої нової теми. Вам потрібно вибрати один із них та знайти відповідь у підручнику. А потім розповісти своїм однокласникам. На підготовку у вас буде до 5 хвилин.

Перелік запитань:

  1. Для чого використовують план?

  2. Що таке план? Наведи приклади плану.

  3. Що таке інструкція? Наведи прикладу інструкцій.

  4. Чи можна в інструкції змінювати порядок дій? Чому?

  5. Яке повідомлення називають командою? Наведи приклади?

  6. Хто або що може бути виконавцем команд?

  7. Що називають системою команд виконавця? Поясни на прикладах.

VIII. Усвідомлення, узагальнення і систематизація набутих знань

  1. Вправа «Намалюй на промінчику»

- Пропоную вам тепер написати на нашому сонечку те, що ви розповіли своїм однокласникам. Та ще раз повторимо те, що ви дізналися на нашому уроці.

- Погляньте, яке гарне сонечко стало у нас! Це говорить про те, що ви хороші дослідники і самі знайшли інформацію, яка корисна для вас.

2.Робота в парах

  1. Розкажіть одне одному про свій план упорядкування шкільного подвір’я.

  2. Поміркуйте, як доцільно подати план виконання запропонованих завдань. Наведіть свої аргументи. Запишіть у зошит у такій формі: номер завдання – подання плану.

Завдання

Подання плану

  1. Виготовлення годівнички для птахів

Усно

  1. Виконання звуко-буквенного аналізу слова

Демонстрування процесу

  1. Підготовка до туристичного походу

Графічна схема

  1. Розрахунок найкоротшого шляху від класної кімнати до виходу зі школи

Письмово

3.Практичне завдання. Робота за комп’ютером.

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Вправа «Намалюй малюнок»

  • Пропоную вам намалювати на аркуші одне з правил безпечної роботи за комп’ютером.

(через 30 с. учні піднімають свої малюнки, а решта учнів намагаються відгадати намальоване правило)

  • Подякуйте кивком одне одному за цікаві малюнки.

Вправа «Сядь рівно»

  • Хто бажає показати мені, як правильно сидіти за комп’ютером? (Деякі учні по черзі сідають за комп’ютер)

  • Звернемо увагу на їхню поставу, правильне положення.

Вправа «Ситуація із життя»

  • Повернувшись зі школи, Петрик пообідав і пограв на комп’ютері у гру 20 хвилин. По закінченні гри хлопчик вирішив за допомогою калькулятора на комп’ютері відразу виконати домашнє завдання з математики. Над завданням він просидів ще хвилин 12. Потім Петрик разом із бабусею 10 хвилин переглядали фотографії на комп’ютері.

  • Чи все правильно зробив хлопчик?

  • Скільки ж потрібно проводити за комп’ютером шестикласникам?

  1. Інструктаж учителя.

  • Відкрийте підручник на сторінці 9 і погляньте уважно, що потрібно виконати у вправах 1 і 2.

( Можна запропонувати одному і з учнів прочитати вголос завдання, після чого завдати питання по тексту)

  1. Практична робота за комп’ютерами.

Одні учні виконують вправу 1, а інші вправу 2. Якщо учні справилися із одним завданням можна запропонувати їх виконати інше завдання, або допомогти своїм однокласникам

  1. Вправи для очей.

  1. Спрямувати погляд вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному порядку.

  2. 1-2 – заплющити очі, 3-4 – розплющити очі і подивитися на кінчик носа.

  3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.

IХ. Узагальнення і систематизація набутих Знань

Інтерактивна вправа «Що взяти із собою у портфель?»

- Перед вами портфель вашого однокласника. Подумайте і скажіть, які знання із сьогоднішнього матеріалу ви взяли із собою? Напишіть на листочках і покладіть їх у портфель, але обов’язково зачитайте їх своїх однокласникам.

X. Домашнє завдання

Підручник ст.-6-13, дати відповіді на запитання ст. 10.

XI. Підсумки уроку

Рефлексія

Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».

ХIІ Самооцінювання роботи учнів

  • Ви добре працювати протягом всього уроку і тепер пропоную оцінити кожного з вас.

  • Як ви вважаєте, що необхідно врахувати при оцінюванні?

  • Так, враховуємо і повноту, правильність відповіді та активність протягом всього уроку. ( учні оцінюють один одного)

  • Дякую за урок! Мені було приємно з вами працювати!

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку
...

Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному...
Урок Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму

Уроку Тема уроку
Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття інформації. Повідомлення

Уроку
Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Програмні засоби навчального призначення

Зміни, внесені в нову редакцію навчальної програми з інформатики
Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під...
Навчальна: ознайомити учнів з правилами поведінки І безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики; сформувати в учнів поняття інформація,...

Тема. Правила поведінки І безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Мета
Мета. Ознайомити учнів з правилами поведінки у комп’ютерному класі та безпеки життєдіяльності у процесі роботи з комп’ютером; формувати...

Уроку Дата проведення Тема уроку
Правила поведінки І безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі Повідомлення. Інформація

Урок 7 Тема: Правила поведінки в комп’ютерному класі. Підготовка...
Навчальна мета: Засвоїти правила щодо коректного початку та завершення роботи на комп’ютері та ознайомитися з правилами поведінки...

Уроку Тема уроку
Правила поведінки І безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




info.ocvita.com.ua
Головна сторінка