Пошук по сайту

Iнформатика  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Урок 2 тема. Проектування бази даних

Урок 2 тема. Проектування бази даних





УРОК 2

ТЕМА. Проектування бази даних

Мета:

  • показати важливість проектування баз даних;

  • навчити учнів визначати мету створення бази даних, основні функції та форми зберігання інформації;

  • виробити навички вибору методів СУБД Access зі створення таблиць;

  • навчити створювати таблиці в середовищі СУБД Access;

  • розвивати та виховувати інформаційну культур, бережливе ставлення до програмних засобів, створених іншими користувачами .

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: комп’ютери, проектор або мультимедійна дошка, таблиці, схеми, підручники, робочі зошити та зошити для практичних робіт, тестуюча програма Test – W2.

Нові терміни та поняття: етапи проектування бази даних, структура таблиці БД, режим конструктора, режим введення даних, режим майстра, типи даних бази даних.
ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент

Радий вітати Вас, юні інформатики Квасівської школи, на сьогоднішньому уроці. Крім того радію, що все більше й більше ви зацікавлюєтесь такою наукою, як інформатика. Тож «запускаємо власні процесори» і починаємо працювати. Сподіваюся, що збоїв у ваших системах протягом уроку не буде.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Перевірку домашнього завдання можна провести у такій формі. П’ять – шість учнів сідають за комп’ютери та виконують теси, які були задано на домашнє завдання. Троє учнів готують повідомлення у вигляді схем на окремих аркушах про моделі баз даних, а з іншими учнями проводиться фронтальна бесіда. Після закінчення тестування учні, які працювали за комп’ютерами отримують оцінки, відповідно до набраних балів.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Шановні учні, на минулому ми з вами познайомилися із початковими поняттями нашої теми, а сьогодні настала черги перейти безпосередньо до створення баз даних і навчитися правильно вибирати структуру бази даних. Запишіть тему сьогоднішнього уроку (Слайд 1).

IV. Вивчення нового матеріалу

Після опрацювання плану роботи (Слайд 2) починається подача нового матеріалу. Вчитель коментує слайди та виділяє головне в темі, а учні фіксують у робочих зошитах основні поняття (Слайди 3-14). При виникненні в учнів запитань проходить колективне обговорення.

V. Практична робота учнів за комп’ютерами

Учні сідають за комп’ютери, слухають інструктаж, роблять відмітки у відповідних журналах та, використовуючи завдання для практичної роботи, (Слайди 15-17) з допомогою вчителя починають працювати.

VI. Підсумки уроку. Оцінювання

Підсумки уроку підводить вчитель, відповідаючи на ті запитання учнів, які для них були незрозумілими.

За теоретичні та практичні знання, учня які були найбільш активними отримують оцінки.

VII. Домашнє завдання.

  • Вивчити методи створення таблиць БД – учні низького рівня;

  • Опрацювати тест «База даних - 2» (Слайд 18) – учні середнього та достатнього рівня;

  • Створити проект своєї бази даних – учні високого рівня.

  • Повторити методи пошуку інформації в MS Word і методи впорядкування та фільтрації даних у таблицях MS Excel.






поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок 3 практична робота №1 тема: Створення структури бази даних І введення даних
Набути практичних навиків створення структури бази даних за допомогою субд microsoft Access

Тема : Бази даних. Системи управління базами даних
Мета: Адаптація теоретичних та практичних знань учнів до соціальної практики, формування цілісної системи знань за темою бази даних;...

Створення структури бази даних І ведення даних
Набути практичних навиків створення структури бази даних за допомогою субд microsoft Access

Урок 1: Бази даних. Модель «сутність–зв’язок»
Програмно дидактичне забезпечення: еом типу ibm. Ос windows Microsoft Offic, Навчальні програми

Основні правові доктрини щодо визначення правового режиму компіляції даних (бази даних)

Урок 5 праткична робота №2 тема: Впорядкування, пошук та фільтрування даних у базі даних
Набути практичних навиків впорядкування, пошуку та фільтрування даних у базі даних субд microsoft Access

Готуємось до та по темі ”Бази даних. Субд ” Що таке база даних?
База даних – це інформаційна модель, що містить дані про об’єкти та їх властивості. Бд зберігають інформацію про групи об’єктів з...

Урок 9 практична робота №3 тема: Створення запитів, форм та звітів у базі даних
Набути практичних навиків створення запитів, форм та звітів у базі даних за допомогою субд microsoft Access

Урок №14 Тема. Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори...
Тема. Стиснення, архiвування та розархiвування даних. Архiватори та операцiї зархiвами. Практична робота №6 «Архiвування та розархiвування...

Навчально-методичний посібник Головний редактор Г. О. Агафонова Коректор...
Урок №21. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок І діапазонів клітинок. Практична робота №6...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




info.ocvita.com.ua
Головна сторінка