Пошук по сайту

Iнформатика  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Типова архітектура персонального комп‘ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації

Типова архітектура персонального комп‘ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації





Тема: Типова архітектура персонального комп‘ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації.

Мета: ознайомити учнів з типовою архітектурою персонального комп‘ютера, пристроями введення та виведення, зберігання та обробки інформації, їх класифікацією та призначенням, розвиток критичного мислення, уяви, виховання інформаційної культури учнів.

Обладнання: комп‘ютери, підручник (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г. Інформатика: підручник для 9 класу)

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Заслухати повідомлення та переглянути презентації учнів на тему «Розвиток комп‘ютерної техніки в Україні» (випереджувальне завдання ) і оговорити їх. Звернути увагу учнів на с. 42-43 підручника

ІІ. Актуалізація опорних знань

Інформатичний диктант «Закінчити речення», самооцінка учнів (всі відповіді правильні – «Відмінно» , правильних 6 відповідей – «Молодець», правильних 5 відповідей - «Добре» , інші – «Старайся» )

Для здібних учнів запропонувати розв‘язати кросворд

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Робота в парах ст. 32 завдання В.3, С.4.

Отож, як можна класифікувати апаратні засоби ПК? Для чого вони призначені?

У чому полягають переваги принципу відкритої архітектури ПК?

Оскільки персональний комп‘ютер – універсальна інформаційна система, то було б зручно за потреби змінювати його конфігурацію. Існує поняття базової конфігурації, яку вважають типовою: системний блок, монітор, клавіатура, миша. Тому на сьогоднішньому уроці з‘ясуємо, на які характеристики апаратних засобів комп‘ютера потрібно звертати увагу при покупці ПК.

Звертаю увагу учнів на ст.33 «Ви дізнаєтесь».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота в групах

Учні об‘єднуються в 3 групи. Для цього заздалегідь підготувати 3 зображення: системного блока, пристроїв введення, пристроїв виведення інформації. Розрізати їх на «пазли» (частини) відповідно до кількості учнів у класі. Після того, як учні складуть малюнки, оголошується завдання для кожної з груп.

  1. Які складові системного блоку, їх призначення

  2. Пристрої введення інформації, їх види та призначення

  3. Пристрої виведення інформації, їх види та призначення

Час підготовки 10 хв. Можна використати § 4 підручника та ресурси Інтернету.

Заслухати доповіді учнів кожної з груп. Обговорити їх.

  1. Фізкультхвилинка. Вправи для очей.



  1. Робота в парах (кожна пара одержує завдання)

Скласти кошторис та поради для покупця «Як підібрати комп‘ютер»

( в програмі MS Word або MS Excel):

А) ігровий,

Б) офісний,

В) мультимедійний.

Обговорення найоптимальнішого вибору.

IV. Рефлексія.

Що дізналися нового?

Що з почутого на уроці варто взяти собі на замітку?

Де ці знання можна використати?

Як ви оцінюєте свою готовність допомогти покупцю дібрати конфігурацію комп‘ютера?


V. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.

Проведення гри «Найдовший ланцюг комп‘ютерних термінів» - ст.48 , Завдання «Працюємо самостійно» В.3.

VІ. Домашнє завдання: §3, §4, ст.48 «Досліджуємо», завдання 4 «Як ви розумієте upgrade комп‘ютера? За яких умов його доцільно здійснювати?»

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку Урок№3 1) Тема уроку. Типова архітектура персонального комп’ютера....
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними компонентами комп’ютера та їх призначенням; розглянути типову архітектуру пк; вивчити основні...

Урок №3 Тема. Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація...
Призначення та принцип дiї мiкропроцесорiв; призначення пристроїв, що входять до складумультимедiйного обладнання; розглянути: класифiкацiю...

Урок №2 Тема: Апаратне та програмне забезпечення комп’ютера. Типовий...
Повторити апаратне та програмне забезпечення комп’ютера, типовий набір пристроїв пк, пристрої введення І виведення, периферійні пристрої,...

Урок 4 тема: історія розвитку обчислювальної техніки. Типова архітектура персонального комп
Тема: історія розвитку обчислювальної техніки. Типова архітектура персонального комп’ютера

Урок 5 Тема: Складові комп’ютера(системний блок, пристрої введення,...
Навчальна мета: Допомогти учням засвоїти пристрої комп'ютера, поняття базова конфігурація пк, дати основні поняття з архітектури...

Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4 год) Поняття інформації. Повідомлення
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять),...

Затверджено
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять),...

Підручник «Інформатика. 5 клас»
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять),...

Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4 год)
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять),...

Урок 11
Каталоги (папки) файлів. Шлях до файла. Специфікація файлів. Стандартні імена зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв пеом. Функції та...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




info.ocvita.com.ua
Головна сторінка