Пошук по сайту

Iнформатика  лекції  Курсова робота  Рефераты  

План роботи криворізької гімназії №127 як опорної школи з питання «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій»

План роботи криворізької гімназії №127 як опорної школи з питання «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій»





«ЗАТВЕРДЖЕНО» Методичною радою Інгулецького райво

ПЛАН РОБОТИ

Криворізької гімназії №127

як опорної школи з питання

«Впровадження

інформаційно-комунікаційних технологій»

на 2012-2013 н.р.

«УЗГОДЖЕНО»

Директор гімназії №127

_____________ О.Б.Серба

І. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ

1. Очікувані результати

- стовідсотковий доступ учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до високоякісних локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів;

- створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і організація ефективного доступу до них через Інтернет;

- створення мережі електронних бібліотек і ресурсних центрів, що забезпечать інформаційну та науково-методичну підтримку навчального процесу;

- розвиток інформаційної взаємодії та інтеграції загальне освітніх навчальних закладів у світовий інформаційний освітній простір.

2. Напрямки роботи опорної школи

Координаційний:

- забезпечення нормативно-правової бази;

- контроль та аналіз діяльності.

Інформаційний:

  • створення системи ресурсних центрів інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;

  • інформаційна підтримка навчальних закладів, що працюють з даного питання;

  • створення системи веб-сайтів всіх загальноосвітніх навчальних закладів для опублікування кращих освітянських надбань, підтримки колективної та індивідуальної комунікації, формування мережних професійних об'єднань.

Діагностичний:

  • формування банку методичного забезпечення з метою ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

  • проведення спеціальних семінарів, тренінгів, майстер-класів з метою прискорення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

- моніторинг ефективних шляхів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

- щорічне внесення корективів у банк даних «Впровадження ІКТ».

Кадровий:

- удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними працівниками;

- визначення критеріїв ефективності педагогічної роботи ІКТ;

  • створення сприятливих умов для обміну досвідом з питань розробки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;

  • створення умов з метою відпрацювання та використання нових педагогічних технологій, інтерактивних та креативних методів навчання.

Розвивальний:

  • створення єдиного освітнього середовища та інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту;

  • забезпечення матеріально-технічної бази для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;

- психологічний патронат користувачів ресурсних центрів ;

3. Мережа шкіл мікрорайону

КЗШ №59, 67, 73, 82, 92, 99, 100, 102, 114, 115, 101 Санаторна школа-інтернат №5 Допоміжний інтернат №3 Школа-інтернат для дітей-сиріт №9

4. Спільні заходи:

  • обмін літературою;

  • обмін досвідом з окремих питань;

  • педагогічні майстерні;

  • науково-практичні консультації;

  • круглі столи.

II. ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

1. Творча група вчителів гімназії з питань організації роботи щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій

  1. Шпітко В.В. - вчитель інформатики, керівник РМО вчителів інформатики

  1. Петрушина Л.І. - заступник директора з науково-методичної роботи

  2. Шилова Н.В. вчитель англійської мови

  3. Табунщик Н.А. - вчитель української мови

  4. Насоненко Н.Є. - вчитель початкових класів


2. Провідна ідея

Впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій, створення умов для поетапного переходу до нового рівня освіти на основі зазначених технологій

3. Завдання роботи творчої групи

  • підтримка теоретичної та психологічної готовності педколективу до використання у навчально-виховному процесі інформаційно-комунікаційних технологій;

  • систематичне поповнення ресурсного центру інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;

  • ознайомлення вчителів, батьків та учнів з наявним матеріалом в системі ресурсних центрів;

  • підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними працівниками;

  • систематична підтримка та оновлення веб-сайту навчального закладу для опублікування нормативних документів, новин закладу та системи освіти, кращих освітянських надбань, підтримки колективної та індивідуальної комунікації;

  • залучення мережних професійних об'єднань до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

  • узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;

  • забезпечення скоординованої діяльності навчальних закладів

4. Тематика засідань творчої групи

I засідання. Вересень

1. Практичні аспекти використання у навчально-виховному процесі програми «Курс:Школа»;

2. Створення системи ресурсних центрів інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

ІІ засідання. Листопад

1. Робота єдиного освітнього середовища та використання освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту.

2. Підтримки колективної та індивідуальної комунікації, координована діяльність мережних професійних об'єднань
ІІІ засідання. Грудень

1. Розробка рекомендацій для вчителів, батьків та учнів з питань

використання системи ресурсних центрів, електронних щоденників та

журналів

2. Систематична робота електронних щоденників та журналів.

IV засідання. Лютий

1. Використання хмарних технологій в навчально-виховному процесі.

V засідання. Травень

1. Засоби Веб 2.0 в управлінській діяльності

2. Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес.

III. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

1. Круглий стіл «Дистанційні системи виявлення обдарованих учнів, налагодження їх ефективного електронного зв’язку з провідними фахівцями та вченими»

(листопад)

2. Практикум «Використання хмарних технологій в навчально-виховному процесі»

(лютий)

3. Засідання «Засоби Веб 2.0 в управлінській діяльності»

(травень)

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

План роботи районного методичного об ’
Формування науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання...

План роботи районного методичного об ’
Формування науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання...

«Потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення...
Дана стаття розглядає процес впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ікт) в освіту та проблеми, які виникають при цьому....

Положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних...
Кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (далі – кіікт, кабінет) призначений для формування інформаційно-освітнього...

Дослідження проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій...
Організація навчально-виховного процесу під час вивчення предмету «Сходинки до інформатики» у початковій школі

Дослідно-експериментальної роботи на 2015-2020 роки з теми: «Формування...
Науково-методичний семінар впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес одеса, Україна, 17 березня...

” Міжрегіональний центр професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики та астрономії”

Використання інформаційно комунікаційних технологій як засіб вдосконалення...
Використання інформаційно комунікаційних технологій як засіб вдосконалення пізнавальної діяльності учнів

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української...
Розділ II. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уро­ках української мови та літератури

План роботи криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Центр...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




info.ocvita.com.ua
Головна сторінка