Пошук по сайту

Iнформатика  лекції  Курсова робота  Рефераты  

Уроку інформатики у 3 класі тема. Кодування інформації

Уроку інформатики у 3 класі тема. Кодування інформації





ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ У 3 КЛАСІ
Тема. Кодування інформації.

Мета. Ознайомити учнів із різними способами передавання інформації. Розвиток пам’яті, уваги, мислення. Виховувати інтерес до предмета.

Програмне забезпечення: програма «Скарбниця знань».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Розминка.

  1. Доповни кожне із чисел, щоб у сумі було 100.




  1. Спробуй знайти в даному слові багато інших.

С Н І Ж И Н К А

(син, ніс, сани, Інна, жінка, ніжка, сніжка, ніж, нік)

ІІІ. Актуалізація знань, повідомлення теми та завдань уроку.

  • Уявіть, що ми розвідники. Ми перехопили лист і його треба терміново розшифрувати.

Зима

тоСять розмоні декинь. пеТер рібпотні вокзани і жіли. віДчатка і лопхчики ругтом жібать ан вокзанку. ниВо вокзають оп дульо ан вокзанах.

(Стоять морозні деньки. Тепер потрібні ковзани і лижі. Дівчатка і хлопчики гуртом біжать на ковзанку. Вони ковзаються по льоду на ковзанах.)

  • Молодці! Ви чудово виконали завдання. Правильно розшифрували абр розкодували інформацію.

Ми сьогодні дізнаємося, як можна кодувати інформацію.

IV. Вивчення нового матеріалу.

Інформацію можна передавати різними способами: малюнками, знаками, звуками і т. д.

Мал. 1 – Азбука жестів

http://gluhie.narod.ru/azbuka_dlya_slushashih1.files/image003.jpg

Мал. 2 – Ієрогліфи

http://gorod.tomsk.ru/i/u/2300/1179825379_china10.jpg

Мал. 3 – Малюнки на стінах

http://lib.vkarp.com/wp-content/uploads/2013/03/%d0%b0%d0%b27.jpg

  • Вам також відомо, що для позначення кількості ми користуємося цифрами, а для позначення звуків – буквами. Можна сказати, що цифри і букви – це коди. Одна й та сама інформація може бути закодована по різному.

Так, слово школа на письмі ми позначаємо літерами українського алфавіту; в англійській мові – це слово буде записуватися по іншому – school, але означає теж саме; зобразивши це слово за допомогою Азбуки Морзе ми отримаємо наступне: - - . - - . - - - - . - … -

Завдяки кодуванню комп’ютер може обробляти різноманітну інформацію: числову, текстову, графічну, звукову відео.

Отже, кодування інформації – це перетворення інформації за допомогою певного коду.

V. Робота з картками.

Прізвище, ім’я __________________________________________________

Завдання 1

Запиши своє ім’я за допомогою Азбуки Морзе.

Завдання 2

Розв’яжи приклади і запиши відповідь кодованими знаками азбуки Морзе.

45 – 23 =

68 + 12 =

14 + 78 =

Додаток

Азбука Морзе

  • А .−

  • Б −...

  • В .− −

  • Г ....

  • Ґ − − .

  • Д −..

  • Е .

  • Є ..−..

  • ж ...−

  • З − − ..

  • И −.− −

  • І ..

  • Ї .− − −.

  • Й .− − −

  • К −.−

  • Л .−..

  • М − −

  • Н −.

  • О − − −

  • П .− −.

  • Р .−.

  • С ...

  • Т −

  • У ..−

  • Ф ..−.

  • Х - - - -

  • Ц −.−.

  • Ч − − −.

  • Ш − − . −

  • Щ − − . − -

  • Ь −..−

  • Ю ..− −

  • Я .−.−


VІ. Фізкультхвилинка.

VІІ. Повторення правил з техніки безпеки.

  • Діти, ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Скажіть чи правильно поводилися учні прийшовши на урок інформатики:

  1. Хвалькуватий учень вирішив продемонструвати глибокі знання своїй однокласниці, почав від’єднувати монітор від несправного комп’ютера.

  • Чи порушив він правила техніки безпеки? Які?

  1. Дуже старанна учениця виконуючи завдання на комп’ютері підсунулася до монітора дуже близько.

  • Чи порушила вона правила техніки безпеки?

  1. Старанний учень, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер.

  • Яке правила техніки безпеки він порушив?

VІІІ. Робота за комп’ютером.
ІХ. Релаксація.

  1. Сидячи за партою розслабтесь і повільно поводіть очима справа на ліво. Потім з верху в низ. Повторити 3 рази.

  2. Швидко покліпайте очима, закрийте їх і посидьте спокійно, повільно порахуйте до 5.

Х. Підсумок.

- За допомогою чого можна передавати інформацію?

- Як ви розумієте термін кодування інформації?

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Уроку Тема уроку
Оцінювання кількості інформації, поняття про інформаційну надлишковість повідомлень. Способи подання І кодування повідомлень, двійкове...

Конспект уроку Урок №1 1) Тема уроку
Вимірювання обсягу даних. Поняття про інформаційну надлишковість повідомлень. Способи подання І кодування повідомлень, двійкове кодування....

Кодування повідомлень, за допомогою яких передається інформація....
Дидактична мета. Засвоєння учнями поняття кодування інформації, двійкове кодування. Вивчити основні властивості інформації. Розглянути...

Уроку Тема уроку
Правила поведінки І безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття інформації. Повідомлення

Уроку Тема уроку
Вступний інструктаж з правил безпеки під час занять в кабінеті інформатики. Інструкції №8. 1 Інформація. Інформаційні процеси. (Способи...

Уроку інформатики у 2 класі тема : «Поняття інформації. Повідомлення....
Ознайомити учнів з основними поняттями інформатики, сформувати в них початкові уміння класифікувати та розрізняти інформацію в залежності...

Уроку Тема уроку
Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова

Уроку Урок№3 1) Тема уроку. Типова архітектура персонального комп’ютера....
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними компонентами комп’ютера та їх призначенням; розглянути типову архітектуру пк; вивчити основні...

Календарно-тематичний план з інформатики на 2013-2014н р для 9 класу...
Поняття про інформацію та повідомлення, види повідомлень. Оцінювання кількості інформації, поняття про інформаційну надлишковість...

План-конспект уроку інформатики в 10 класі тема уроку
Навчальна. Закріпити навички роботи учнів із середовищем програмування, його інтерфейсом. Перевірити та оцінити уміння учнів створювати...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




info.ocvita.com.ua
Головна сторінка